HEEELG

Äntligen Fredag, det ska bli så himla skönt att gå in i ännu en helg. Fast det finns både positiva och negativa sidor med att veckorna går så fort som dem gör. Det är skönt eftersom varje dag som går innebär en dag närmare studenten, och det negativa är att tiden bara rinner iväg, projektarbetet ska snart vara inne & det börjar bli en himla panik just nu och allt avslutas, och jag behöver mer tid känns det som! PANIIIIK!

Jaja, nu struntar vi i det. Just nu sitter jag på svenska c lektion och sen har jag 2,5 timmes estetiskverksamhet. Därefter är det lite brådis hem för att fixa sig och sen åka pendeln mot stan för att möta mys-Mia och äta en mysig middag på Vapiano. Sen blir der hem för att tagga till inför morgondagens aktiviteter, är så fruktansvärt taggad!!!

Nej nu måste jag göra en talanalys, vi höres!

Äntligen Fredag, det ska bli så himla skönt att gå in i ännu en helg. Fast det finns både positiva och negativa sidor med att veckorna går så fort som dem gör. Det är skönt eftersom varje dag som går innebär en dag närmare studenten, och det negativa är att tiden bara rinner iväg, projektarbetet ska snart vara inne & det börjar bli en himla panik just nu och allt avslutas, och jag behöver mer tid känns det som! PANIIIIK!

Jaja, nu struntar vi i det. Just nu sitter jag på svenska c lektion och sen har jag 2,5 timmes estetiskverksamhet. Därefter är det lite brådis hem för att fixa sig och sen åka pendeln mot stan för att möta mys-Mia och äta en mysig middag på Vapiano. Sen blir der hem för att tagga till inför morgondagens aktiviteter, är så fruktansvärt taggad!!!

Nej nu måste jag göra en talanalys, vi höres!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback