Pojkvännens order

Då var det återigen en ur usel uppdatering, och det ber jag om ursäkt för. Men jag har inte så mycket att berätta så då blir det svårt att uppdatera. Och jag har blivit tvingad av Mattias att uppdatera så han har något att läsa under dagen, och snäll som jag är uppdaterar jag endast för hans skull. Puss på dig!

Livet rullar på bättre än aldrig förr. Livet leker, helt enkelt. Dagarna går åt till skolan, min underbart bra pojkvän och mina härliga vänner. Så jag är mer än nöjd jag kan bara säga. För övrigt är skolan snart slut och det tackar jag för, för aldrig har jag varit så skoltrött som jag är. Men även det har ett lyckligt slut.

Den här veckan har jag varit i skolan och spenderat min tid på arbetsintervju och mer än så säger jag inte, för jag vet inte alls hur det blir. Men en sak är säker och jag hoppas mer än något annat att jag får det jobbet för det kommer passa mig så fruktansvärt bra.
Och igår spenderade jag min dag i sängen för att plugga inför provet på fredag. Sen kilade jag, Elin och Filip hem till Tessan och hade mys kväll. Hon fick även världens bästa present av mig och Filip, nämligen en tatuering. För vi vet hur mycket hon har tjatat, och nu så mååååste hon göra det. Så underbart bra kommer det bli!

Nej nu ska vi kila och äta innan nästa lektion. Sen i eftermiddag är alla lektioner inställde så hem och plugga för att sedan ha plugg kväll hos Carro med Mathilda och sen vidare till min kärlek.

Ha det!

Då var det återigen en ur usel uppdatering, och det ber jag om ursäkt för. Men jag har inte så mycket att berätta så då blir det svårt att uppdatera. Och jag har blivit tvingad av Mattias att uppdatera så han har något att läsa under dagen, och snäll som jag är uppdaterar jag endast för hans skull. Puss på dig!

Livet rullar på bättre än aldrig förr. Livet leker, helt enkelt. Dagarna går åt till skolan, min underbart bra pojkvän och mina härliga vänner. Så jag är mer än nöjd jag kan bara säga. För övrigt är skolan snart slut och det tackar jag för, för aldrig har jag varit så skoltrött som jag är. Men även det har ett lyckligt slut.

Den här veckan har jag varit i skolan och spenderat min tid på arbetsintervju och mer än så säger jag inte, för jag vet inte alls hur det blir. Men en sak är säker och jag hoppas mer än något annat att jag får det jobbet för det kommer passa mig så fruktansvärt bra.
Och igår spenderade jag min dag i sängen för att plugga inför provet på fredag. Sen kilade jag, Elin och Filip hem till Tessan och hade mys kväll. Hon fick även världens bästa present av mig och Filip, nämligen en tatuering. För vi vet hur mycket hon har tjatat, och nu så mååååste hon göra det. Så underbart bra kommer det bli!

Nej nu ska vi kila och äta innan nästa lektion. Sen i eftermiddag är alla lektioner inställde så hem och plugga för att sedan ha plugg kväll hos Carro med Mathilda och sen vidare till min kärlek.

Ha det!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback