Bättre sent än aldrig



Sån press jag har här hemma, haha, tackkorten till studenten skulle ju vara klara för ungefär 1,5 månader sen. Men har hunnit kan jag ju slå till mig som bortförklaring. Så nu ska jag fixa mina tackkort sen ska jag träffa paow.

Som ni säkert har märkt på facebook drog jag, Paulina och Benny på roadtrip. Vi kom på idén 21.00 i månsdagskväll och sen satt vi i en FULLPROPPAD bil 22.00 påväg mot göteborg. haha. Bästa resan, helt klart. Kommer aldrig glömma den resan. Vi bestämde att vi skulle vara borta mån-onsdag så vi kom hem igår kväll. Då var det bara hem och duscha, äta lite middag och gå ut och gå sen mötte jag Paow. Sen mötte vi upp benny ocvh satte oss nere på freja ett tag.

Som sagt, idag ska jag träffa Paow, sen ikväll ska vi träffa Benny. Imorgon är det fredag, sen är det lördag, sen är det söndag och då börjar jag jobba :(((( vill ha mer ledigt känner jag.



bilder från roadtripen. Paulina och benny har typ alla bilder









Vi gav upp, SÅ ALLA IN I BILEN































Sån press jag har här hemma, haha, tackkorten till studenten skulle ju vara klara för ungefär 1,5 månader sen. Men har hunnit kan jag ju slå till mig som bortförklaring. Så nu ska jag fixa mina tackkort sen ska jag träffa paow.

Som ni säkert har märkt på facebook drog jag, Paulina och Benny på roadtrip. Vi kom på idén 21.00 i månsdagskväll och sen satt vi i en FULLPROPPAD bil 22.00 påväg mot göteborg. haha. Bästa resan, helt klart. Kommer aldrig glömma den resan. Vi bestämde att vi skulle vara borta mån-onsdag så vi kom hem igår kväll. Då var det bara hem och duscha, äta lite middag och gå ut och gå sen mötte jag Paow. Sen mötte vi upp benny ocvh satte oss nere på freja ett tag.

Som sagt, idag ska jag träffa Paow, sen ikväll ska vi träffa Benny. Imorgon är det fredag, sen är det lördag, sen är det söndag och då börjar jag jobba :(((( vill ha mer ledigt känner jag.



bilder från roadtripen. Paulina och benny har typ alla bilder









Vi gav upp, SÅ ALLA IN I BILEN





























Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback