BREAKUP

Blev väckt av min finaste vän Louise i "morse", hon ringde 12.55 och trodde att jag var vaken, men jag hade en hel del sömn att ta igen. Så jag var svin trött när hon ringde, men sen fick jag beskedet att Justin och Selena har gjort slut, så vilken fantastiskt start på den här måndagsmorgonen :D

Fick även ett sms och samtal från paow som var skiiit badsugen, så upp och hoppa och åka och bada nu då. Sen ska jag fota Anna och Paow. Det blir en bra dag alltså, Ha en bra dag. heeej!
















Blev väckt av min finaste vän Louise i "morse", hon ringde 12.55 och trodde att jag var vaken, men jag hade en hel del sömn att ta igen. Så jag var svin trött när hon ringde, men sen fick jag beskedet att Justin och Selena har gjort slut, så vilken fantastiskt start på den här måndagsmorgonen :D

Fick även ett sms och samtal från paow som var skiiit badsugen, så upp och hoppa och åka och bada nu då. Sen ska jag fota Anna och Paow. Det blir en bra dag alltså, Ha en bra dag. heeej!
















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback