Då var det skickat


Dagen har gått skit fort. Mamma väckte mig vid halv 12 och infrmerade mig att vi hade bråttom. Vi skulle till IKEA och massa andra små ärenden. Det gick kanon bra, man blir lite halv sugen nu måste jag säga :D När vi kom tillbaka till Nynäs igen blev det lång promenad med hundarna. Nu har jag precis skickat in tre jobbansökningar, och jag håller tummarna för att det går som jag vill. I mitten på oktober får man besked. Känns som en stor klump har släppt sen jag skickade in dessa.

Nu blir det en powerwalk och sen sängen och en bra film. Imorgon blir det till att börja fixa på rummet. Vet dock inte vart jag ska börja. Men nu är det bara 8 veckor kvar och vi har en heeeeel del att fixa. Sen frammåt kvällen åker jag till Skärholmen för att möta upp Louise för att sedan åka till Huddinge för att fira Jossan som fyller 19 år imorgon. Tjoohohoo partyyy. Vi hörs mer imorgon!


Det får jätte gärna komma lite snö nu......Lisa genom tiderna!









































Dagen har gått skit fort. Mamma väckte mig vid halv 12 och infrmerade mig att vi hade bråttom. Vi skulle till IKEA och massa andra små ärenden. Det gick kanon bra, man blir lite halv sugen nu måste jag säga :D När vi kom tillbaka till Nynäs igen blev det lång promenad med hundarna. Nu har jag precis skickat in tre jobbansökningar, och jag håller tummarna för att det går som jag vill. I mitten på oktober får man besked. Känns som en stor klump har släppt sen jag skickade in dessa.

Nu blir det en powerwalk och sen sängen och en bra film. Imorgon blir det till att börja fixa på rummet. Vet dock inte vart jag ska börja. Men nu är det bara 8 veckor kvar och vi har en heeeeel del att fixa. Sen frammåt kvällen åker jag till Skärholmen för att möta upp Louise för att sedan åka till Huddinge för att fira Jossan som fyller 19 år imorgon. Tjoohohoo partyyy. Vi hörs mer imorgon!


Det får jätte gärna komma lite snö nu......Lisa genom tiderna!








































Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback