Fredag



Gårdagen slutade med fest i norbol hemma hos Melvin och Matte. Träffa Christoffer i ömso en snabbis också, alltid lika kul. Sen hämta benny oss och så åkte vi till norsbol. Vi somnade väl inte förens vid 6 tror jag och när vi vaknade så kändes det som att man bara ville sjunka genom jorden.

Idag har jag inte gjort många knop, utan har sovit, ätit och träffat min efterlängtade vän Mia som jag inte träffat sen jag sa hejdå till henne i Kroatien. Men nu är hon hemma igen, mohaha.

Nu ska jag iväg och hämta paow och sen får vi se hur vägarna bär sig. Gnesta, kroken, freja eller stan. Vi får se. Heeeeeej


dagens lisa





Gårdagen slutade med fest i norbol hemma hos Melvin och Matte. Träffa Christoffer i ömso en snabbis också, alltid lika kul. Sen hämta benny oss och så åkte vi till norsbol. Vi somnade väl inte förens vid 6 tror jag och när vi vaknade så kändes det som att man bara ville sjunka genom jorden.

Idag har jag inte gjort många knop, utan har sovit, ätit och träffat min efterlängtade vän Mia som jag inte träffat sen jag sa hejdå till henne i Kroatien. Men nu är hon hemma igen, mohaha.

Nu ska jag iväg och hämta paow och sen får vi se hur vägarna bär sig. Gnesta, kroken, freja eller stan. Vi får se. Heeeeeej


dagens lisa



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback