Friday

Då var man på jobbet igen, tröttare än någonsin. Men äsch, man lever bara en gång. Gårdagen var kanon. Var nere på nicksta med Anna och Filbee och sen hämtade Benny, Jed och fisk upp mig så åkte vi och handla till middagen. Sen åkte jag hem för att duscha och så sen dök dom upp vid 17 och då satt vi och prata i någon timme sen var det dags för grillning. Skiiiit mysigt & kanon gott. Sen lyssnade vi på massa musik och därefter gick vi ner till hamnen och mötte Lollo som kom med tåget och sen tog vi en dricka på kroken. Sen var det efterFEEEST hos Benny och då dök Strömvall upp också. Åh jisses säger jag bara, vilken kväll. Alla sov kvar förutom strömvall och sova, vad är det? Fick inte nåååågon sömn alls inatt så det var bara att hinka vatten för att kunna köra idag. När vi vaknade åkte vi alla till mig och sen åkte vi till skärholmen. Sen var jag tvungen att åka till jobbet eftersom jag började 12.00.

Nu har jag monterat en stol och puttsat alla smycken. Nu ska jag fixa med hemsidan så jag får upp lite varor på hemsidan.

Efter jobbet åker jag till Nynäs för att byta bil, sen är det utgång på ingång med Lollo, Fisk, Benny och Jed. Treeevligt. Imorgon är det jobb igen och sen ska jag sova bort hela dagen, kvällen och natten. hehe.

Ha det

Då var man på jobbet igen, tröttare än någonsin. Men äsch, man lever bara en gång. Gårdagen var kanon. Var nere på nicksta med Anna och Filbee och sen hämtade Benny, Jed och fisk upp mig så åkte vi och handla till middagen. Sen åkte jag hem för att duscha och så sen dök dom upp vid 17 och då satt vi och prata i någon timme sen var det dags för grillning. Skiiiit mysigt & kanon gott. Sen lyssnade vi på massa musik och därefter gick vi ner till hamnen och mötte Lollo som kom med tåget och sen tog vi en dricka på kroken. Sen var det efterFEEEST hos Benny och då dök Strömvall upp också. Åh jisses säger jag bara, vilken kväll. Alla sov kvar förutom strömvall och sova, vad är det? Fick inte nåååågon sömn alls inatt så det var bara att hinka vatten för att kunna köra idag. När vi vaknade åkte vi alla till mig och sen åkte vi till skärholmen. Sen var jag tvungen att åka till jobbet eftersom jag började 12.00.

Nu har jag monterat en stol och puttsat alla smycken. Nu ska jag fixa med hemsidan så jag får upp lite varor på hemsidan.

Efter jobbet åker jag till Nynäs för att byta bil, sen är det utgång på ingång med Lollo, Fisk, Benny och Jed. Treeevligt. Imorgon är det jobb igen och sen ska jag sova bort hela dagen, kvällen och natten. hehe.

Ha det

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback