GÖTEBORG

Då var vi framme, eller haha för två dagar sen, men har inte haft någon större lust eller tid att blogga. Vi har det kanon bra. Vilket dreamteam säger jag bara. Älskar dessa tjejer. Vänta bara tills alla våra videos kommer upp, kan nog vara det roligaste vi varit med om, haha.

Efter gårdagen har jag valt att jag stannar hemma idag. Jag är fortfarande bakis och jag känner att jag inte orkar.
Idag har vädret varit pissdåligt. Spöregnat ända sedan vi vaknade klockan 9. Men vi gick ner till frukosten och åt, sen gick vi och la oss till klockan 15.00, helt underbart. Därefter blev det lite shopping. Sen blev det mys middag här hemma och nu sitter tjejerna och spelar kort och jag dör lite i sängen. Jag och Fia ska köra iväg Tessan och Elin till stan så dem får sin sista utgång här i stan för imorgon rör vi oss hemåt!

Har så mycket att se fram emot nu. På onsdag är det dags att titta på nya lägenheten, sen åker jag och min bästa vän till Bulgarien om en vecka, flytta, hitta ett jobb, sen åker man till Åre i 6 månader. FaAAAAAN vad man längtar!

MEn nu ska jag vara lite social. Hörs någongång. TJAA

Då var vi framme, eller haha för två dagar sen, men har inte haft någon större lust eller tid att blogga. Vi har det kanon bra. Vilket dreamteam säger jag bara. Älskar dessa tjejer. Vänta bara tills alla våra videos kommer upp, kan nog vara det roligaste vi varit med om, haha.

Efter gårdagen har jag valt att jag stannar hemma idag. Jag är fortfarande bakis och jag känner att jag inte orkar.
Idag har vädret varit pissdåligt. Spöregnat ända sedan vi vaknade klockan 9. Men vi gick ner till frukosten och åt, sen gick vi och la oss till klockan 15.00, helt underbart. Därefter blev det lite shopping. Sen blev det mys middag här hemma och nu sitter tjejerna och spelar kort och jag dör lite i sängen. Jag och Fia ska köra iväg Tessan och Elin till stan så dem får sin sista utgång här i stan för imorgon rör vi oss hemåt!

Har så mycket att se fram emot nu. På onsdag är det dags att titta på nya lägenheten, sen åker jag och min bästa vän till Bulgarien om en vecka, flytta, hitta ett jobb, sen åker man till Åre i 6 månader. FaAAAAAN vad man längtar!

MEn nu ska jag vara lite social. Hörs någongång. TJAA

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback