Jobbet

Då var man på jobbet igen. Har varit fullrulle sen jag kom hit och öppnade. Nu slänger jag i mig lite frukost och sen ska jag fixa hemsidan. Har inte haft så mycket tid att uppdatera för att jag umgås med mina underbara vänner.

Gårdagen var kaaaanon bra, som alltid med the gang. Vi började hos Paow, sen mellan landa vi på freja, det sööög, sen avslutade vi hos paaaow. Nästa helg är det ALL IN, för då kommer kapten röd till kroken och det ska inte missas :D

Helgen som varit har varit bra. I torsdags var det fest i Norsbol hos Melvin och Matte, i fredags så var jag och paow i Gnesta och träffa Heden. Han var där med massa kompisar och festade. Nu har jag dock 8 dagar i rad då jag ska jobba. Men det är kul så jag trivs som fina fisken. Sen nästa torsdag är det göteborg med härliga brudar. Kommer bli så gaaalet bra! Sen får vi se vad som händer i mitt liv framöver ;)

Nu ska jag äta upp och sen fixa på hemsidan. Ha det
Då var man på jobbet igen. Har varit fullrulle sen jag kom hit och öppnade. Nu slänger jag i mig lite frukost och sen ska jag fixa hemsidan. Har inte haft så mycket tid att uppdatera för att jag umgås med mina underbara vänner.

Gårdagen var kaaaanon bra, som alltid med the gang. Vi började hos Paow, sen mellan landa vi på freja, det sööög, sen avslutade vi hos paaaow. Nästa helg är det ALL IN, för då kommer kapten röd till kroken och det ska inte missas :D

Helgen som varit har varit bra. I torsdags var det fest i Norsbol hos Melvin och Matte, i fredags så var jag och paow i Gnesta och träffa Heden. Han var där med massa kompisar och festade. Nu har jag dock 8 dagar i rad då jag ska jobba. Men det är kul så jag trivs som fina fisken. Sen nästa torsdag är det göteborg med härliga brudar. Kommer bli så gaaalet bra! Sen får vi se vad som händer i mitt liv framöver ;)

Nu ska jag äta upp och sen fixa på hemsidan. Ha det
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback