låt mig sova

Jag kan nog säga att jag är väääääääääärldens tröttaste människa idag. Har inte sovit hemma på 4 dagar så inatt tog jag igen ALL sömn i min egna säng. Men det är sjukt jobbigt att sitta på jobbet och vara såhär trött. Fast jag tror jag kom in i en matkoma efter min frukost nyss. Här spöregnar det, rent utsagt. Så idag kommer det vara coollugnt.

Gårdagen spenderades med Fia först sen åkte jag och mötte Jed, Benny och Boss. Därefter hem till Jed och bara tog det lugnt. Jag avstod från alkoholen igår så jag var nog aningen tröttare än alla i lägenheten. Men efter ett tag åkte vi ut till Norsbol, ut till Melvin och Matte. Men det dröjde inte länge innan vi var nere på freja och hade tråkigt. Sen blev det återigen hem till Jed.

Jobbar endast idag och sen har jag ledigt i 6 dagar. Helt underbart. Så det ska firas med lite sömn och film, bästa. Sen ska jag träffa Jed och Benny.

*Gäsp* haaa det!


Ge mig kyla och snö, och spola gärna fram tiden ett bra tag också!





Jag kan nog säga att jag är väääääääääärldens tröttaste människa idag. Har inte sovit hemma på 4 dagar så inatt tog jag igen ALL sömn i min egna säng. Men det är sjukt jobbigt att sitta på jobbet och vara såhär trött. Fast jag tror jag kom in i en matkoma efter min frukost nyss. Här spöregnar det, rent utsagt. Så idag kommer det vara coollugnt.

Gårdagen spenderades med Fia först sen åkte jag och mötte Jed, Benny och Boss. Därefter hem till Jed och bara tog det lugnt. Jag avstod från alkoholen igår så jag var nog aningen tröttare än alla i lägenheten. Men efter ett tag åkte vi ut till Norsbol, ut till Melvin och Matte. Men det dröjde inte länge innan vi var nere på freja och hade tråkigt. Sen blev det återigen hem till Jed.

Jobbar endast idag och sen har jag ledigt i 6 dagar. Helt underbart. Så det ska firas med lite sömn och film, bästa. Sen ska jag träffa Jed och Benny.

*Gäsp* haaa det!


Ge mig kyla och snö, och spola gärna fram tiden ett bra tag också!





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback