Let me love you

Då var man på jobbet igen, piggare än nåååååååååååååååååååååågonsin, eller? Nej nu är det skärpning.

Gårdagen blev lyckad. Först badade jag med Fia vid vikgatan och sen åkte jag hem till Jed därdet var lite folk. Vi drack och sen åkte vi till Freja, och vad som hände där behöver vi inte ta upp här....Efter det åkte vi ut till Norsbol där det var party party. Var väl där någon timme sen åkte jag, Benny, Jed, Fisk, Köhle och Boss till nynäs. Sov hos Jed och imorse var det bara att gå upp och åka till jobbet, skööön...t. Ikväll får vi se vad som händer. Blir troligtvis bio, men man vet aldrig. En sak är säker och det är att jag ska iallafall sooooooooova inatt.
Då var man på jobbet igen, piggare än nåååååååååååååååååååååågonsin, eller? Nej nu är det skärpning.

Gårdagen blev lyckad. Först badade jag med Fia vid vikgatan och sen åkte jag hem till Jed därdet var lite folk. Vi drack och sen åkte vi till Freja, och vad som hände där behöver vi inte ta upp här....Efter det åkte vi ut till Norsbol där det var party party. Var väl där någon timme sen åkte jag, Benny, Jed, Fisk, Köhle och Boss till nynäs. Sov hos Jed och imorse var det bara att gå upp och åka till jobbet, skööön...t. Ikväll får vi se vad som händer. Blir troligtvis bio, men man vet aldrig. En sak är säker och det är att jag ska iallafall sooooooooova inatt.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback