VÄRLDENS LYCKLIGASTE LISA

Sista dagen på jobbet och sen är man arbetslös. Men jag försöker inte hänga läpp för det. Jag ska, om 6 dagar, åka till Göteborg med mina fina tjejer och sen 5 september åker jag och Therese till SUNNY BEACH!!!!!!! KAN DET BLI BÄTTRE? :D slippa det här äckliga vädret och umgås med mina bästa vän, ingen kan vara lyckligare än mig nu :D

Nu ska jag snart börja fixa i butiken inför stängning och sen köra hem för att äta middag med tjejerna. Sen ska dem dricka lite vin och jag ska titta på eftersom jag är taxi för mamma och pappa ikväll. Imorgon blir det dock all in eftersom vi ska fira Emily som fyllde 20 i veckan! :D En bra start på "semester" alltså :D



Sista dagen på jobbet och sen är man arbetslös. Men jag försöker inte hänga läpp för det. Jag ska, om 6 dagar, åka till Göteborg med mina fina tjejer och sen 5 september åker jag och Therese till SUNNY BEACH!!!!!!! KAN DET BLI BÄTTRE? :D slippa det här äckliga vädret och umgås med mina bästa vän, ingen kan vara lyckligare än mig nu :D

Nu ska jag snart börja fixa i butiken inför stängning och sen köra hem för att äta middag med tjejerna. Sen ska dem dricka lite vin och jag ska titta på eftersom jag är taxi för mamma och pappa ikväll. Imorgon blir det dock all in eftersom vi ska fira Emily som fyllde 20 i veckan! :D En bra start på "semester" alltså :D



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback