2012

Då är det snart dags att lämna 2011 bakom sig och öppna 2012 med varma händer. Året då vi alla ska dö, känns för himla härligt. Nej men skämt å sido. Jag har precis varit i kongressen och kikat förbi hur det ser ut inför den stora festen ikväll. Jäklar var snyggt det var där inne. Mycket folk och fulla ungdommar. Ska bli sjukt kul att jobba ikväll faktiskt.

När jag kom hem såg jag att alla låg och sov, jag fick panik för jag trodde Nina började 16, men hon börjar 17 så det var ju tur. Nu ska jag snart kolla film och sen vila lite inför en lång natt med jobb.

Gott nytt år alla mina fina vänner som har gjort detta året till det bästa någonsin, gott nytt år min fina familj och släkt som är dem absolut bästa jag vet & framförallt gott nytt år mina fina pinglor som gör allt så underbart bra här.

Då är det snart dags att lämna 2011 bakom sig och öppna 2012 med varma händer. Året då vi alla ska dö, känns för himla härligt. Nej men skämt å sido. Jag har precis varit i kongressen och kikat förbi hur det ser ut inför den stora festen ikväll. Jäklar var snyggt det var där inne. Mycket folk och fulla ungdommar. Ska bli sjukt kul att jobba ikväll faktiskt.

När jag kom hem såg jag att alla låg och sov, jag fick panik för jag trodde Nina började 16, men hon börjar 17 så det var ju tur. Nu ska jag snart kolla film och sen vila lite inför en lång natt med jobb.

Gott nytt år alla mina fina vänner som har gjort detta året till det bästa någonsin, gott nytt år min fina familj och släkt som är dem absolut bästa jag vet & framförallt gott nytt år mina fina pinglor som gör allt så underbart bra här.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Mamma:

Gott nytt mitt underbara knyte. Vi ses snart <3

2011-12-31 | 20:52:40
Tessan:

Blogga mera så man vet vad du gör för hyss !

2012-01-05 | 17:39:32
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback