<3

Nyss hemkommen från jobbet. Riktigt roligt att jobba idag. Finns faktiskt inget bättre än att få jobba med mina egna flingor, ni är bra ni. Mycket folk & massor att göra. Kom precis innanför dörren, och nu la jag mig i sängen och tittar på när Nina fortfarande sover (ledig tid här uppe, ja, då sover man)

Har laddat hem några filmer som ska tittas på, lär somna, & det längtar jag efter. Senare ikväll ska vi på afterskin och sen blir det tvättstugan med Erica plutten.

Imorgon börjar jag inte förens 21.30, så jag är ledig hela dagen, ska sova ut, sen ska jag jobba i kongressen där det är stor nyårsfest. Lär bli en av dem roligaste dagarna att jobba...menmen, sovgott!


gamla bilder på mig och min älskling!

















Nyss hemkommen från jobbet. Riktigt roligt att jobba idag. Finns faktiskt inget bättre än att få jobba med mina egna flingor, ni är bra ni. Mycket folk & massor att göra. Kom precis innanför dörren, och nu la jag mig i sängen och tittar på när Nina fortfarande sover (ledig tid här uppe, ja, då sover man)

Har laddat hem några filmer som ska tittas på, lär somna, & det längtar jag efter. Senare ikväll ska vi på afterskin och sen blir det tvättstugan med Erica plutten.

Imorgon börjar jag inte förens 21.30, så jag är ledig hela dagen, ska sova ut, sen ska jag jobba i kongressen där det är stor nyårsfest. Lär bli en av dem roligaste dagarna att jobba...menmen, sovgott!


gamla bilder på mig och min älskling!

















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback