FRAMME

Då bor man i sälen och njuter som bara den, eller njuter och njuter, LEVER LIVET. Vi kom fram runt 22.30 och då fick vi en guidning runt i vår stora lägenhet sen slog vi oss alla ner i soffan och prata. Mycket trevligt mycket trevligt. Klockan står på 07.45 eftersom vi ska gå till jobbet och käka en rejäl frukost och sen får vi se hur dagen slutar. Kanske fortsätta och packa upp och få allt i ordning. Började lite lätt nu precis innan jag gick och la mig men har lite saker kvar också. Sovgott. Hälsningar från Sälen!
Då bor man i sälen och njuter som bara den, eller njuter och njuter, LEVER LIVET. Vi kom fram runt 22.30 och då fick vi en guidning runt i vår stora lägenhet sen slog vi oss alla ner i soffan och prata. Mycket trevligt mycket trevligt. Klockan står på 07.45 eftersom vi ska gå till jobbet och käka en rejäl frukost och sen får vi se hur dagen slutar. Kanske fortsätta och packa upp och få allt i ordning. Började lite lätt nu precis innan jag gick och la mig men har lite saker kvar också. Sovgott. Hälsningar från Sälen!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback