IDAG

Packat ihop det sista och ätit frukost är vad jag hunnit med den här fantastiska dagen. Solen skiner och jag är på strålande humör idag.

Ska snart duscha sen fixa till mig, därefter kommer Uffe och hämtar mig eftersom mamma och pappa är i stugan i Idre.

Och igår fick jag en ny IPhone 3GS (vit) av mina älskade bröder. Är så fruktansvärt lycklig så ni anar inte! Tack för det. Älskar er!

Nu har jag inte tid med er längre, hör av mig när vi sätter oss på bussen.

Packat ihop det sista och ätit frukost är vad jag hunnit med den här fantastiska dagen. Solen skiner och jag är på strålande humör idag.

Ska snart duscha sen fixa till mig, därefter kommer Uffe och hämtar mig eftersom mamma och pappa är i stugan i Idre.

Och igår fick jag en ny IPhone 3GS (vit) av mina älskade bröder. Är så fruktansvärt lycklig så ni anar inte! Tack för det. Älskar er!

Nu har jag inte tid med er längre, hör av mig när vi sätter oss på bussen.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Julia:

Jag saknar dig älskling. :(

2011-12-10 | 19:28:21
Bloggadress: http://jvcl.devote.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback