Onsdag

Vaknade runt 12 idag, trött och lite halv sliten fortfarande....suck. Men men, haha en ny dag & nya tag. Jag och Sofia är lediga idag, så vi gick över till jobbet och åt lite lunch, pratade med Alex, och jag fick ett jobbpass ikväll så jag ska ner och hämta mina skor på stadium sen är det jobb som gäller helt enkelt. Ikväll får vi se hur vi gör. Tove Styrke kommer till Harry´s ikväll så förmodligen hamnar vi där om jag känner mina flingor rätt.

Nu ska jag vila lite innan Erica kommer hem från jobbet. Puss puss puss

Vaknade runt 12 idag, trött och lite halv sliten fortfarande....suck. Men men, haha en ny dag & nya tag. Jag och Sofia är lediga idag, så vi gick över till jobbet och åt lite lunch, pratade med Alex, och jag fick ett jobbpass ikväll så jag ska ner och hämta mina skor på stadium sen är det jobb som gäller helt enkelt. Ikväll får vi se hur vi gör. Tove Styrke kommer till Harry´s ikväll så förmodligen hamnar vi där om jag känner mina flingor rätt.

Nu ska jag vila lite innan Erica kommer hem från jobbet. Puss puss puss

Follow on Bloglovin
Kommentarer
tessan:

söt du är! Vill mysa med dig gumman!

2011-12-28 | 23:39:21
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback