Sjukstuga

haha, då missade man några dagar, igen, här i bloggen. Men men, vad ska man göra?

Här hemma har jag och Nina insjuknat, inte så konstigt kanske, om vi delar rum...Är ledig imorgon också, sen hoppas jag verkligen att jag står på benen och jobbet igen. Jag och Erika ligger i vardagsrummet och myser sönder. Lyssnar på mysiga låtar och vilar, underbart.

Ska snart hoppa in i duschen och lägga mig i sängen. Vi hörs mer imorgon.
haha, då missade man några dagar, igen, här i bloggen. Men men, vad ska man göra?

Här hemma har jag och Nina insjuknat, inte så konstigt kanske, om vi delar rum...Är ledig imorgon också, sen hoppas jag verkligen att jag står på benen och jobbet igen. Jag och Erika ligger i vardagsrummet och myser sönder. Lyssnar på mysiga låtar och vilar, underbart.

Ska snart hoppa in i duschen och lägga mig i sängen. Vi hörs mer imorgon.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback