T som i Trött & Törstig

Första dagen på jobbet avklarat. Gick gallant. Skit kul var det. Men det kändes i kroppen att man inte va van med detta. Gick upp 06.00 och då var det bara att fixa oss för jobbet. Erica, Nina och jag skötte frukosten imorse sen konferensen.

Var en lång dag. Kom hem straxt efter 15.00 och då la vi oss alla på våra rum och halvsover. Är hur trött som helst, men lite PN på detta så ska vi nog kunna lösa kvällen på ett bra sätt ändå. Blir middag på kalas med all personal och därefter blir det fest så nu börjar man törsta ihjäl sig, kommer bli hur grymt som helst.

Hörs imorgon!

En bild på min underbara vän, rumskamrat & arbetskollega, Nina



Första dagen på jobbet avklarat. Gick gallant. Skit kul var det. Men det kändes i kroppen att man inte va van med detta. Gick upp 06.00 och då var det bara att fixa oss för jobbet. Erica, Nina och jag skötte frukosten imorse sen konferensen.

Var en lång dag. Kom hem straxt efter 15.00 och då la vi oss alla på våra rum och halvsover. Är hur trött som helst, men lite PN på detta så ska vi nog kunna lösa kvällen på ett bra sätt ändå. Blir middag på kalas med all personal och därefter blir det fest så nu börjar man törsta ihjäl sig, kommer bli hur grymt som helst.

Hörs imorgon!

En bild på min underbara vän, rumskamrat & arbetskollega, Nina



Follow on Bloglovin
Kommentarer
Nina Hofgren:

Vem är det som är underbar här...?

DU LISA !!!

2011-12-14 | 17:38:37
Bloggadress: http://ninahofgren.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback