Tisdag

Gårdagen var hur trevlig som helst. Vi satt på lammet och grisen i flera timmar och åt. Tillslut åkte vi hem och la oss och idag vaknade jag och Nina vid 12.30 och då sprang vi till jobbet och åt lunch, eller åt och åt, det serverades lax så jag åt två mackor och sen kilade vi hem och satt på mitt och Ninas rum och pratade, underbart. Nu tvättar vi lite och ska snart hämta det och därefter blir det middag.

Imorgon blir det jobb med Regina, wey. Längtar lite sådär dunder mycket. Nu måste jag hämta tvätten. Vi hörs senare
Gårdagen var hur trevlig som helst. Vi satt på lammet och grisen i flera timmar och åt. Tillslut åkte vi hem och la oss och idag vaknade jag och Nina vid 12.30 och då sprang vi till jobbet och åt lunch, eller åt och åt, det serverades lax så jag åt två mackor och sen kilade vi hem och satt på mitt och Ninas rum och pratade, underbart. Nu tvättar vi lite och ska snart hämta det och därefter blir det middag.

Imorgon blir det jobb med Regina, wey. Längtar lite sådär dunder mycket. Nu måste jag hämta tvätten. Vi hörs senare
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback