110208



Filosofi provet gcik kanon bra, är riktigt nöjd måste jag säga. Det var lätt som en plätt och jag hoppas resultat blir som jag har tänkt mig. Efter skolan tog jag mig hemåt och pluggade en jätte snabbis inför geografi provet på fredag, och sen begav jag mig tillbaka till skolan för att hämta ett papper och sen köra och fika med Mia. Det blev take away fika för att åka ut till ringvägen och sätta dig och prata, otroligt trevligt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en film, sen ikväll ska jag försöka plugga lite. Annars har jag inga större planer måste jag säga. Har inte så mycket mer att berätta, så nu tackar jag för mig.

lägger upp lite bilder från sommaren 08.


Falsterbo










Trosa hamn - pappa var ganska nöjd med nya belysningen under båten..hade nicole som sällskap















Sen hoppade Nicole av och Louise blev mitt nya sällskap...påväg över till öland.






påbörjade min behandling till att bli blond - fortfarande öland

















mitt hår blev lite ljusare...haha












Lägga nät - storfiskarna!


solbrända och solblekta blev vi!










nu är vi på "fast-landet" igen och kusinerna hoppade även på.




















Efter 3 veckor på sjön begav jag mig mot skåne igen

















Filosofi provet gcik kanon bra, är riktigt nöjd måste jag säga. Det var lätt som en plätt och jag hoppas resultat blir som jag har tänkt mig. Efter skolan tog jag mig hemåt och pluggade en jätte snabbis inför geografi provet på fredag, och sen begav jag mig tillbaka till skolan för att hämta ett papper och sen köra och fika med Mia. Det blev take away fika för att åka ut till ringvägen och sätta dig och prata, otroligt trevligt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en film, sen ikväll ska jag försöka plugga lite. Annars har jag inga större planer måste jag säga. Har inte så mycket mer att berätta, så nu tackar jag för mig.

lägger upp lite bilder från sommaren 08.


Falsterbo










Trosa hamn - pappa var ganska nöjd med nya belysningen under båten..hade nicole som sällskap















Sen hoppade Nicole av och Louise blev mitt nya sällskap...påväg över till öland.






påbörjade min behandling till att bli blond - fortfarande öland

















mitt hår blev lite ljusare...haha












Lägga nät - storfiskarna!


solbrända och solblekta blev vi!










nu är vi på "fast-landet" igen och kusinerna hoppade även på.




















Efter 3 veckor på sjön begav jag mig mot skåne igen















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback