Crashade planer




Haha, som vanligt i min planering blir det aldrig som jag riktigt har tänkt mig. Men en sak höll och det var att Nicole följde med mig hem, men det blev ingen fotografering och sen ikväll blev det inget jacuzzi mys hemma hos mig utan nu blir planerna lite mer såhär:

Åka iväg med Emelie och Sofia till heron city för att titta på bio, vi ska titta på Burlesque och mysa järnet. Därefter åker jag hem till Mattias och stannar över natten. Och dessa planer kan inte bli bättre. Det kommer bli otroligt mysigt. Men nu ska jag fixa mig eftersom håret nästan försvann när jag var ute med hundarna. Sen blir det bio-mys. Puss på er.


Emelie & Sofia <3




Haha, som vanligt i min planering blir det aldrig som jag riktigt har tänkt mig. Men en sak höll och det var att Nicole följde med mig hem, men det blev ingen fotografering och sen ikväll blev det inget jacuzzi mys hemma hos mig utan nu blir planerna lite mer såhär:

Åka iväg med Emelie och Sofia till heron city för att titta på bio, vi ska titta på Burlesque och mysa järnet. Därefter åker jag hem till Mattias och stannar över natten. Och dessa planer kan inte bli bättre. Det kommer bli otroligt mysigt. Men nu ska jag fixa mig eftersom håret nästan försvann när jag var ute med hundarna. Sen blir det bio-mys. Puss på er.


Emelie & Sofia <3

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback