Freaky Friday

Gårdagen var hur mysig som helst, fick äntligen träffa mina änglar igen. Therese var fin och hade världens finaste bränna, och Elin hade hängt på solarieöarna några dagar så hon hade också en fin fin bränna. Det var bara jag som kunde smällta in i den fina vita snön. Vi pratade konstant i 3 timmar och sen var det dags att bege sig hemåt för att plugga till provet som var idag. (Provet var ett G prov och jag klarade mig alldeles utmärkt, klarade det med goda marginaler så helgen kommer inte kunna börja bättre).

Nu har jag Svenska C, sen estetiskverksamhet och sen är det helg. Idag ska jag åka hem till Anneli och städa hennes lägenhet, min ända inkomstkälla och det är duktigt bra. Sen ska jag plocka upp Tessan i centrum och sen åker vi hem till mig och äter god middag, dricker gott, kollar film och sen blir det sleepoverparty hos mig. (Har saknat dig såååå)

Imorgon kommer äntligen mannen jag längtat efter i en hel vecka, och det har varit en vecka som jag sent kommer glömma, haha. Du kommer få höra detta ett bra tag framöver Mattias, vilka lirare ni är. Fast är man i Åre så är man. Kör på bara! Och då blir det mys med honom och sen åker vi iväg tidigt tidigt på söndag morgon.

Nej nu måste jag sätta igång att jobba. Tjingeling :D

Min absolut bästa vän









Gårdagen var hur mysig som helst, fick äntligen träffa mina änglar igen. Therese var fin och hade världens finaste bränna, och Elin hade hängt på solarieöarna några dagar så hon hade också en fin fin bränna. Det var bara jag som kunde smällta in i den fina vita snön. Vi pratade konstant i 3 timmar och sen var det dags att bege sig hemåt för att plugga till provet som var idag. (Provet var ett G prov och jag klarade mig alldeles utmärkt, klarade det med goda marginaler så helgen kommer inte kunna börja bättre).

Nu har jag Svenska C, sen estetiskverksamhet och sen är det helg. Idag ska jag åka hem till Anneli och städa hennes lägenhet, min ända inkomstkälla och det är duktigt bra. Sen ska jag plocka upp Tessan i centrum och sen åker vi hem till mig och äter god middag, dricker gott, kollar film och sen blir det sleepoverparty hos mig. (Har saknat dig såååå)

Imorgon kommer äntligen mannen jag längtat efter i en hel vecka, och det har varit en vecka som jag sent kommer glömma, haha. Du kommer få höra detta ett bra tag framöver Mattias, vilka lirare ni är. Fast är man i Åre så är man. Kör på bara! Och då blir det mys med honom och sen åker vi iväg tidigt tidigt på söndag morgon.

Nej nu måste jag sätta igång att jobba. Tjingeling :D

Min absolut bästa vän









Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback