Fredagsmys

Äntligen går vi in i helgfeeling. Det är fredag vilket innebär helg, mys med kompisar, ledighet och massa annat skoj.  Efter att blivit uppysslad av Fia begav vi oss hen till henne. Det blev en promenad med hundarna men det tog inte lång tid innan jag låg på backen med stuckna armar, stora bulor på knäna. Fia fick panik och skulle hämta hjälp, men krigare som man är ställer man säg upp och går vidare, haha.

Körde hem mot Mattias efter all äventyr och nu har jag precis klivit upp, ska snart börja köra mot Nynäs och ha två lektioner (Svenska C + Individuellt val) Därefter ska jag tvätta bilen och sen hem och vänta på min två arbetare. Ha det bra.

Äntligen går vi in i helgfeeling. Det är fredag vilket innebär helg, mys med kompisar, ledighet och massa annat skoj.  Efter att blivit uppysslad av Fia begav vi oss hen till henne. Det blev en promenad med hundarna men det tog inte lång tid innan jag låg på backen med stuckna armar, stora bulor på knäna. Fia fick panik och skulle hämta hjälp, men krigare som man är ställer man säg upp och går vidare, haha.

Körde hem mot Mattias efter all äventyr och nu har jag precis klivit upp, ska snart börja köra mot Nynäs och ha två lektioner (Svenska C + Individuellt val) Därefter ska jag tvätta bilen och sen hem och vänta på min två arbetare. Ha det bra.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback