Lay all your love on me

Torsdag, en dag kvar tills fredag och endast två dagar kvar tills min prins är hemma igen.
Dagen har gått fort, vaknade av att mamma stormade in i rummet med alla hundar som slängde sig i sängen. Vi skulle ha någon besiktning hemma så vi var tvugna att vara hemifrån vid 9.30 och jag började inte förens vid 10.30 och då hade jag filosofi och sen slutade jag. Men jag, Matti och Frida körde skolhäng och stannade till halv tre (eller jag och Mathilda iallafall, frida bangade vid 14.00)

Efter skolan tog jag och Mia oss hem, och sen var jag tvungen att börja plugga, och nu har jag hämtat pappa på jobbet. Jag ska plugga klart och sen ska jag ta mig till mina två söta havreflarn (Tessan och Elin) Det blir myskväll hemma hos tessan och massa snack om den sista veckan, har hänt en heeeel del vill jag lova.

Nu ska jag sätta igång med geografi pluggandet. Vi hörs när vi hörs.

"Lisalutta bilder"











Torsdag, en dag kvar tills fredag och endast två dagar kvar tills min prins är hemma igen.
Dagen har gått fort, vaknade av att mamma stormade in i rummet med alla hundar som slängde sig i sängen. Vi skulle ha någon besiktning hemma så vi var tvugna att vara hemifrån vid 9.30 och jag började inte förens vid 10.30 och då hade jag filosofi och sen slutade jag. Men jag, Matti och Frida körde skolhäng och stannade till halv tre (eller jag och Mathilda iallafall, frida bangade vid 14.00)

Efter skolan tog jag och Mia oss hem, och sen var jag tvungen att börja plugga, och nu har jag hämtat pappa på jobbet. Jag ska plugga klart och sen ska jag ta mig till mina två söta havreflarn (Tessan och Elin) Det blir myskväll hemma hos tessan och massa snack om den sista veckan, har hänt en heeeel del vill jag lova.

Nu ska jag sätta igång med geografi pluggandet. Vi hörs när vi hörs.

"Lisalutta bilder"











Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback