Livet har sin goda stunder.

Är på strålande humör idag, och jag vet inte riktigt varför. Men allt är kanon för dem som ville veta. Skolan gick kanon bra, vi gick bara 2,5 timme sen var jag hemma igen, kaaanon skönt, sen är jag "ledig" imorgon. Har endast filosofi, så jag stannar hemma för att jobba lite med Religion B, Svenska C och Psykologin. Jag får mer gjort än om jag skulle gå dit, så imorgon är det dagen innan helg och dagen innan Mattias kommer hem :D

Ikväll blir det hockey och sen lite plugg på det. Sen ska jag försöka åka förbi Tessan som ÄNTLIGEN kommer hem från Gran Canaria, 1 vecka utan dig har varit 1 vecka för mycket. Men du landar inte förens sent så vi får se om jag lyckas hålla mig vaken! :D

Är på strålande humör idag, och jag vet inte riktigt varför. Men allt är kanon för dem som ville veta. Skolan gick kanon bra, vi gick bara 2,5 timme sen var jag hemma igen, kaaanon skönt, sen är jag "ledig" imorgon. Har endast filosofi, så jag stannar hemma för att jobba lite med Religion B, Svenska C och Psykologin. Jag får mer gjort än om jag skulle gå dit, så imorgon är det dagen innan helg och dagen innan Mattias kommer hem :D

Ikväll blir det hockey och sen lite plugg på det. Sen ska jag försöka åka förbi Tessan som ÄNTLIGEN kommer hem från Gran Canaria, 1 vecka utan dig har varit 1 vecka för mycket. Men du landar inte förens sent så vi får se om jag lyckas hålla mig vaken! :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback