Sanna vänner kan man alltid lita på.





Då var det ett bra tag sen jag skrev nu igen. Men har haft fullt upp i skolan + mina underbara vänner. Så jag har valt att skjuta iväg bloggen för ett tag, men nu är jag tillbaka och är mer taggad än någonsin, haha.

Jag orkar inte skriva vad som hänt i helgen för det är så fruktansvärt mycket så jag skippar det och hoppar direkt in på nuet. Jo,jag kom precis till skolan & nu har vi grafisk kommunikation i 1,5 timme, lunch, geografi och sen religion b sen är det slut för idag, tack för idag.

När jag kommer hem blir det mer plugg och därefter ska jag och Fia upp och titta hocket, kuligt kuligt. Sen blir det mys med Mattias, kan inte bli bättre. Ha det bra så länge så hörs vi :D


Du kanske skulle tänka på det här:  

"A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out.
 Friendship is one mind in two bodies.”






Då var det ett bra tag sen jag skrev nu igen. Men har haft fullt upp i skolan + mina underbara vänner. Så jag har valt att skjuta iväg bloggen för ett tag, men nu är jag tillbaka och är mer taggad än någonsin, haha.

Jag orkar inte skriva vad som hänt i helgen för det är så fruktansvärt mycket så jag skippar det och hoppar direkt in på nuet. Jo,jag kom precis till skolan & nu har vi grafisk kommunikation i 1,5 timme, lunch, geografi och sen religion b sen är det slut för idag, tack för idag.

När jag kommer hem blir det mer plugg och därefter ska jag och Fia upp och titta hocket, kuligt kuligt. Sen blir det mys med Mattias, kan inte bli bättre. Ha det bra så länge så hörs vi :D


Du kanske skulle tänka på det här:  

"A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out.
 Friendship is one mind in two bodies.”


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback