Wednesday

Gårkvällen var hur mysig som helst, jag åkte hem till Fia, umgicks med den lilla tösen. Sen åkte jag hem till Mattias, haha, var inte speciellt rolig kan jag säga, jag somnade direkt när jag kom innanför dörren, var duktigt trött. Men jag vaknade vid 00.00 igen och då var jag pigg och Mattias var fortfarande vaken.

Idag är det mycket som står på schemat. Jag ska hem, plugga ihjäl mig och sen kommer Nicole hem till mig och vi ska fota lite. Sen ikväll kommer Fia och Emelie över, vi ska prata och bada lite jacuzzi, mysigt värre.



Lite vinterbilder.
















Gårkvällen var hur mysig som helst, jag åkte hem till Fia, umgicks med den lilla tösen. Sen åkte jag hem till Mattias, haha, var inte speciellt rolig kan jag säga, jag somnade direkt när jag kom innanför dörren, var duktigt trött. Men jag vaknade vid 00.00 igen och då var jag pigg och Mattias var fortfarande vaken.

Idag är det mycket som står på schemat. Jag ska hem, plugga ihjäl mig och sen kommer Nicole hem till mig och vi ska fota lite. Sen ikväll kommer Fia och Emelie över, vi ska prata och bada lite jacuzzi, mysigt värre.



Lite vinterbilder.
















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback