-.-



Haha, ja som sagt, nyårslöften är väl till att brytas? Och även jag kan göra det, eller? Nej men har haft fullt upp i skolan nu dem två senaste dagarna, och nu är den ända gången som jag kunnat andas ut och känt att "pjuh". Jag lyckades få ett mvg på mitt psykologi prov som jag hade idag, och det belönades förstås med en jätte fin velour mjukis dress från mamma och pappa, tack ska ni ha, den var kanon!

Nu har jag pillat på hemsidan som jag håller på att fixa och sen har jag skrivit massa till mitt projektarbete + att jag skrev klart alla bildanalyser och loggböcker i foto, det känns också skönt. Har även hunnit ta ett badkar och nu ska jag kila iväg och prata lite med Lisa och senare kommer Mattias och då blir allt bra!

Imorgon ska jag plugga och sen ska jag iväg och träna. Vilken toppen dag, eller? ;)

Lite bilder som jag tog på Pillan & Elin i slutet på sommaren. Fina ni! <3

















Haha, ja som sagt, nyårslöften är väl till att brytas? Och även jag kan göra det, eller? Nej men har haft fullt upp i skolan nu dem två senaste dagarna, och nu är den ända gången som jag kunnat andas ut och känt att "pjuh". Jag lyckades få ett mvg på mitt psykologi prov som jag hade idag, och det belönades förstås med en jätte fin velour mjukis dress från mamma och pappa, tack ska ni ha, den var kanon!

Nu har jag pillat på hemsidan som jag håller på att fixa och sen har jag skrivit massa till mitt projektarbete + att jag skrev klart alla bildanalyser och loggböcker i foto, det känns också skönt. Har även hunnit ta ett badkar och nu ska jag kila iväg och prata lite med Lisa och senare kommer Mattias och då blir allt bra!

Imorgon ska jag plugga och sen ska jag iväg och träna. Vilken toppen dag, eller? ;)

Lite bilder som jag tog på Pillan & Elin i slutet på sommaren. Fina ni! <3















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback