Efterlängtade helg



Bara torsdag men ändå helg, hmmm....Låter inte helt fel inte, det ska faktiskt bli så skönt. Öppet hus på skolan vilket resulterar i kompledigt imorgon vilket i sin tur leder till helg. I helgen händer nog inget speciellt, mamma och pappa åkte till stugan idag, så det är endast jag, Johan och hundarna hemma så imorgon kommer min prins hit och vi ska bara ta det lugnt, äta middag och kolla tv. Sen på lördag blir tjejkväll här hemma med underbart folk.

Men nu ska jag ut på powerwalk med Ernstedt så vi får väl se om vi kommer hem utan brutna ben och hosta för det är galet vad kallt det är. Nu måste jag kila. Ha det.


"Man kan beskriva skönhet med två ord: Sofia Ehrnstedt.




Bara torsdag men ändå helg, hmmm....Låter inte helt fel inte, det ska faktiskt bli så skönt. Öppet hus på skolan vilket resulterar i kompledigt imorgon vilket i sin tur leder till helg. I helgen händer nog inget speciellt, mamma och pappa åkte till stugan idag, så det är endast jag, Johan och hundarna hemma så imorgon kommer min prins hit och vi ska bara ta det lugnt, äta middag och kolla tv. Sen på lördag blir tjejkväll här hemma med underbart folk.

Men nu ska jag ut på powerwalk med Ernstedt så vi får väl se om vi kommer hem utan brutna ben och hosta för det är galet vad kallt det är. Nu måste jag kila. Ha det.


"Man kan beskriva skönhet med två ord: Sofia Ehrnstedt.


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback