Låten säger allt!



Dagen var hur mysig som helst. Tessan kom hit och plockade upp mig, vi körde till stan och hade en hel del att prata om. Vi gick runt i stan och kollade lite kläder osv, sen åt vi lunch på fridays. Därefter kollade vi lite till, sen åkte vi tillbaka till denna UNDERBARA håla. Jag fixade massa saker här hemma och sen mötte jag upp Fialutta.

Nu sitter jag på rummet och ruttnar, helt ärligt, detta är sjukt. Saknar mamma, hundarna, mina älskade bröder, hundarna, värmen, solandet, dig, känns som jag saknar ALLT just nu. Men det är bara att mam & pap inte är hemma, då blir allt så fel. Men som solstrålen fick jag precis ett samtal av Johan och jag flyttar dit på tisdag eller onsdag och då blir det mys igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag promenera och möta upp Tessan för att sedan gå ner och kolla Freja. Ha det!






Dagen var hur mysig som helst. Tessan kom hit och plockade upp mig, vi körde till stan och hade en hel del att prata om. Vi gick runt i stan och kollade lite kläder osv, sen åt vi lunch på fridays. Därefter kollade vi lite till, sen åkte vi tillbaka till denna UNDERBARA håla. Jag fixade massa saker här hemma och sen mötte jag upp Fialutta.

Nu sitter jag på rummet och ruttnar, helt ärligt, detta är sjukt. Saknar mamma, hundarna, mina älskade bröder, hundarna, värmen, solandet, dig, känns som jag saknar ALLT just nu. Men det är bara att mam & pap inte är hemma, då blir allt så fel. Men som solstrålen fick jag precis ett samtal av Johan och jag flyttar dit på tisdag eller onsdag och då blir det mys igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag promenera och möta upp Tessan för att sedan gå ner och kolla Freja. Ha det!




Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback