Det gör ont i hela mig.

Har mött så jävla många falska människor som kommit och gått. Och jag ångrar varenda minut och sekund som jag spenderat med er, USCH.

"I close my eyes and imagine I'm home!
I miss the days when life was simple,
But if I never try to follow that rainbow"

Efter det där sagt så mår jag betydligt mycket bättre. Bloggen är, förutom mina NÄRMSTA vänner det ända stället för tillfället som jag kan skriva exakt vad jag känner. För där har ni ett beslut att gå in och läsa eller inte, inte mitt beslut. ;)
Sitter på jobbet och vinkade nyss av Madde som åker till Grekland, din lilla skit och nu har jag pratat med lite leverantörer angående reklamationer och felskick så nu jag fixat det. Nu ska jag straxt börja ta in lite dynor och liknande sen åker jag till lägenheten i Bromma. Blir sommarfesten på landsort på lördag så jag måste planera lite hur jag ska göra med packning och så. Så antingen åker jag tillbaka till hålan imorgon efter jobbet, fredag efter jobbet eller lördag efter jobbet, för då har ÄNTLIGEN min underbart fina familj kommit hem, och sååååå mycket som vi har att se fram emot, helt sjukt. Fast det kommer bli tufft, men himla skönt :D
Ikväll ska jag hem efter jobbet, fixa lite och sen köra till stan för att möta Louise och Julia. Det blir nog middag ute på stan och sen massa snack. Myyyyys!

Men nu ska jag sticka, tja!



Juste, beställde just ett par nya svarta klackar. Fast ångrar lite att jag inte tog en färg, men men nästa gång.



Har mött så jävla många falska människor som kommit och gått. Och jag ångrar varenda minut och sekund som jag spenderat med er, USCH.

"I close my eyes and imagine I'm home!
I miss the days when life was simple,
But if I never try to follow that rainbow"

Efter det där sagt så mår jag betydligt mycket bättre. Bloggen är, förutom mina NÄRMSTA vänner det ända stället för tillfället som jag kan skriva exakt vad jag känner. För där har ni ett beslut att gå in och läsa eller inte, inte mitt beslut. ;)
Sitter på jobbet och vinkade nyss av Madde som åker till Grekland, din lilla skit och nu har jag pratat med lite leverantörer angående reklamationer och felskick så nu jag fixat det. Nu ska jag straxt börja ta in lite dynor och liknande sen åker jag till lägenheten i Bromma. Blir sommarfesten på landsort på lördag så jag måste planera lite hur jag ska göra med packning och så. Så antingen åker jag tillbaka till hålan imorgon efter jobbet, fredag efter jobbet eller lördag efter jobbet, för då har ÄNTLIGEN min underbart fina familj kommit hem, och sååååå mycket som vi har att se fram emot, helt sjukt. Fast det kommer bli tufft, men himla skönt :D
Ikväll ska jag hem efter jobbet, fixa lite och sen köra till stan för att möta Louise och Julia. Det blir nog middag ute på stan och sen massa snack. Myyyyys!

Men nu ska jag sticka, tja!



Juste, beställde just ett par nya svarta klackar. Fast ångrar lite att jag inte tog en färg, men men nästa gång.



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback