FREEDAG

Nu går jag in på min 12 arbetsdag. Börjar bli trött, men nu är det inte långt kvar. Jobbat 12 dagar i rad och har tre dagar kvar. Idag ska det firas efter jobbet också, kaanon bra. Blir utgång med en hel del människor. Så efter jobbet blir det hem och röja undan och sen börja fixa sig. Måste packa också eftersom jag åker till landsort direkt efter jobbet imorgon, treeevligt värre.

Men nu ska jag fixa mig, ha det bra hej.


Idag fyller även lillasyster 17 år, grattis på dig älskade!


Nu går jag in på min 12 arbetsdag. Börjar bli trött, men nu är det inte långt kvar. Jobbat 12 dagar i rad och har tre dagar kvar. Idag ska det firas efter jobbet också, kaanon bra. Blir utgång med en hel del människor. Så efter jobbet blir det hem och röja undan och sen börja fixa sig. Måste packa också eftersom jag åker till landsort direkt efter jobbet imorgon, treeevligt värre.

Men nu ska jag fixa mig, ha det bra hej.


Idag fyller även lillasyster 17 år, grattis på dig älskade!


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback