JOBB + middag hos TÖ

Nu har jag precvis gått upp ur sängen, och jag ska åka om tio min så d blir ett snabbt inlägg. Dagens schema blir jobb 12-18.20 och sen blir det hem till nynäs för att äta middag hemma hos familjen östrom/liljegren, otroligt mysigt. Om jag inter hörde fel så bjuds det på grillat, underbart.

Men nu ska jag kila, ha en bra dag! :)


En av de finaste jag har!







Nu har jag precvis gått upp ur sängen, och jag ska åka om tio min så d blir ett snabbt inlägg. Dagens schema blir jobb 12-18.20 och sen blir det hem till nynäs för att äta middag hemma hos familjen östrom/liljegren, otroligt mysigt. Om jag inter hörde fel så bjuds det på grillat, underbart.

Men nu ska jag kila, ha en bra dag! :)


En av de finaste jag har!







Follow on Bloglovin
Kommentarer
tessan:

<3 dig min vän. Första bilden tror jag inte jag sett. Vad söta vi är. Får mig att längta till Åre.

2011-07-27 | 23:42:49
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback