Jobbet

Då har mer än halva dagen gått och fick precis sätta mig ner och andas lite. Pratade nyss med Louise och efter jobbet kör jag till skärholmen och väntar på att hon ska sluta och sen hem till mig för att fixa oss och sen blir det utgång som sagt. Vart ska vi, ja ni, det vet vi inte ännu. Det lär vi märka. Imorgon är det jobb 10.45 och direkt efter jobbet blir det landsort, så himla underbart.
Då har mer än halva dagen gått och fick precis sätta mig ner och andas lite. Pratade nyss med Louise och efter jobbet kör jag till skärholmen och väntar på att hon ska sluta och sen hem till mig för att fixa oss och sen blir det utgång som sagt. Vart ska vi, ja ni, det vet vi inte ännu. Det lär vi märka. Imorgon är det jobb 10.45 och direkt efter jobbet blir det landsort, så himla underbart.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback