Jonis <3

Har förflyttat mig, har flyttat in med min älskade bästa vän, min andra halva, min käre bror i bromma. Medans mamma och pappa är i stugan så befinner jag mig här, och sen får vi se när jag antingen får för mycket hemlängtan eller om Johan tröttnar.

Just nu fyller jag ut mina dagar med jobb och umgänge så som vänner och familj. Hinner inte med så mycket mer just nu. Jobbet är fantastiskt kul och jag trivs mer än bäst. Imorgon kommer Madde även joina oss på jobbet, som jag har längtat. Dreamteam helt enkelt, jag, Vivi och Maddiie, good!

Efter jobbet blir det mys i stan och sen hem. Nu ska jag kolla film och sen sova. Hejssvejs.



"En mysig promenad med Johan"
















Har förflyttat mig, har flyttat in med min älskade bästa vän, min andra halva, min käre bror i bromma. Medans mamma och pappa är i stugan så befinner jag mig här, och sen får vi se när jag antingen får för mycket hemlängtan eller om Johan tröttnar.

Just nu fyller jag ut mina dagar med jobb och umgänge så som vänner och familj. Hinner inte med så mycket mer just nu. Jobbet är fantastiskt kul och jag trivs mer än bäst. Imorgon kommer Madde även joina oss på jobbet, som jag har längtat. Dreamteam helt enkelt, jag, Vivi och Maddiie, good!

Efter jobbet blir det mys i stan och sen hem. Nu ska jag kolla film och sen sova. Hejssvejs.



"En mysig promenad med Johan"
















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback