Let me love you



Då var ännu en jobbdag, myskväll och torsdag slut. Efter jobbet körde jag till söder, ställde bilen och mötte upp Louise, Julia och Carro. Fick gick och åt och sen åkte jag och Louise till bromma. Vi pratade, kollade film och skratta åt dagen. Louise somnade på en gång när jag ställde mig i duschen och nu kollar jag på gamla bilder och har klumpen i halsen, som alltid, just nu. Men men, inget man kan göra åt.

Ska försöka sova ett tag nu innan klockan ringer och det är dags för oss hårtarbetande kvinnor att röra sig mot jobbet.


Du ger mig lycka, du är min lycka och jag bara ääälskar dig! Ta av dig av låten!
















Då var ännu en jobbdag, myskväll och torsdag slut. Efter jobbet körde jag till söder, ställde bilen och mötte upp Louise, Julia och Carro. Fick gick och åt och sen åkte jag och Louise till bromma. Vi pratade, kollade film och skratta åt dagen. Louise somnade på en gång när jag ställde mig i duschen och nu kollar jag på gamla bilder och har klumpen i halsen, som alltid, just nu. Men men, inget man kan göra åt.

Ska försöka sova ett tag nu innan klockan ringer och det är dags för oss hårtarbetande kvinnor att röra sig mot jobbet.


Du ger mig lycka, du är min lycka och jag bara ääälskar dig! Ta av dig av låten!














Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback