Lördag



Ännu en morgon då jag vaknar upp själv i huset. Men nu, eftersom pappa måste tillbaka till sthlm för massa möten på tisdag så åker mamma med honom så stannar dem mån - ons, världens lyckligaste blev jag. Gårdagen var inte så speciell, fick träffa tjejerna och prata med dem om resan och dem prata om sin, och vi är helt överens att sverige, rent ut sagt, SUGER.

Det blev en trip in till sthlm igår kväll och sen pratade jag med min saknade kåmpiz Mia. SAKNAR DIG!

Jag bestämde även att jag och tessan skulle ses idag så nu ska vi köra in mot stan för en mysig dag i stan. Ikväll blir det utgång med skönt folk. Bra dag/kväll helt enkelt.









Ännu en morgon då jag vaknar upp själv i huset. Men nu, eftersom pappa måste tillbaka till sthlm för massa möten på tisdag så åker mamma med honom så stannar dem mån - ons, världens lyckligaste blev jag. Gårdagen var inte så speciell, fick träffa tjejerna och prata med dem om resan och dem prata om sin, och vi är helt överens att sverige, rent ut sagt, SUGER.

Det blev en trip in till sthlm igår kväll och sen pratade jag med min saknade kåmpiz Mia. SAKNAR DIG!

Jag bestämde även att jag och tessan skulle ses idag så nu ska vi köra in mot stan för en mysig dag i stan. Ikväll blir det utgång med skönt folk. Bra dag/kväll helt enkelt.







Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback