SJUKASTE



Jag kan inte beskriva med ord hur galet roligt vi hade igår. Det var det mysigaste på riktigt länge. Från vin och grillning till nattbad till liveband till underbara människor, aa ni fattar, kan fortsätta hur länge som helst. Kändes lite segt igår att jag visste att jag var tvungen att gå upp tidigt för att åka från landsort med niclas till ankarudden (Torö) till Tyresö. Men idag ångrar jag inte sekund att jag åkte dit. ALLT VAR HELT PERFEKT!

Idag släppte Niclas oss med båten vid ankarudden och då var det bara att traska till bilen och sätta sig där och åka den underbara torövägen, hmmm, man mådde redan innan bilresan riktigt illa, och nu är det fan inte bättre. Usch.
Kom till jobbet för 10.30 och nu har jag nyss fixat med lite papper och nu sitter jag här och dricker kaffe. Ikväll blir det mys med mamma och pappa, så ser iallafall planerna ut för tillfället, men man vet aldrig.


"Bilder från igår"

På g till landsort





Fina tjejer, Emma och Emelie!








Väl framme på landsort




Tessan välkomnade oss med lite dricka och mat. mums!






Emma och Viktoria!


Underbara landsort. Tessan och Viktoria




Melvin och Tessan


Benny is in the house!


























En liiiiiten dörr










På båten hem. Idag mår vi som vi förtjänar! Fast det var värt det!


Bye bye landsort




Jag kan inte beskriva med ord hur galet roligt vi hade igår. Det var det mysigaste på riktigt länge. Från vin och grillning till nattbad till liveband till underbara människor, aa ni fattar, kan fortsätta hur länge som helst. Kändes lite segt igår att jag visste att jag var tvungen att gå upp tidigt för att åka från landsort med niclas till ankarudden (Torö) till Tyresö. Men idag ångrar jag inte sekund att jag åkte dit. ALLT VAR HELT PERFEKT!

Idag släppte Niclas oss med båten vid ankarudden och då var det bara att traska till bilen och sätta sig där och åka den underbara torövägen, hmmm, man mådde redan innan bilresan riktigt illa, och nu är det fan inte bättre. Usch.
Kom till jobbet för 10.30 och nu har jag nyss fixat med lite papper och nu sitter jag här och dricker kaffe. Ikväll blir det mys med mamma och pappa, så ser iallafall planerna ut för tillfället, men man vet aldrig.


"Bilder från igår"

På g till landsort





Fina tjejer, Emma och Emelie!








Väl framme på landsort




Tessan välkomnade oss med lite dricka och mat. mums!






Emma och Viktoria!


Underbara landsort. Tessan och Viktoria




Melvin och Tessan


Benny is in the house!


























En liiiiiten dörr










På båten hem. Idag mår vi som vi förtjänar! Fast det var värt det!


Bye bye landsort


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback