Sun(ny)day?

Aaa vi trodde att det skulle bli sol idag, men ack så fel man kan ha. Vi bor ju trots allt i Sverige så varför hoppades vi ens på sol? Tessan och jag har krypit ner i soffan med en film. Men antingen var jag trött eller så var filmen kass för jag sov genom hela, haha som alltid. Men det var en bra tupplur helt enkelt. Nu inväntar jag Julia som sitter på tåget och ska hålla mig sällskap här i nynäs ikväll. Det blir en kväll framför tvn som det ser ut, men det är ju ändå jag och Julia och då kan det hända vad som....

Imorgon börjar arbetsveckan för mig, och jag ska inte klaga för jag har endast jobbat 10 dagar sen jag tog studenten men nu är det full rulle igen. Louise och Maria har tagit semester så nu jobbar jag 14 dagar i rad och sen två veckor ledigt och sen en vecka jobb till sen är det Göteborg som gäller. Läääängtar.

Nu ska jag ner i hamnen och hämta tågluffaren, vi hörs sen.

2008. Bra bild jjull.

Aaa vi trodde att det skulle bli sol idag, men ack så fel man kan ha. Vi bor ju trots allt i Sverige så varför hoppades vi ens på sol? Tessan och jag har krypit ner i soffan med en film. Men antingen var jag trött eller så var filmen kass för jag sov genom hela, haha som alltid. Men det var en bra tupplur helt enkelt. Nu inväntar jag Julia som sitter på tåget och ska hålla mig sällskap här i nynäs ikväll. Det blir en kväll framför tvn som det ser ut, men det är ju ändå jag och Julia och då kan det hända vad som....

Imorgon börjar arbetsveckan för mig, och jag ska inte klaga för jag har endast jobbat 10 dagar sen jag tog studenten men nu är det full rulle igen. Louise och Maria har tagit semester så nu jobbar jag 14 dagar i rad och sen två veckor ledigt och sen en vecka jobb till sen är det Göteborg som gäller. Läääängtar.

Nu ska jag ner i hamnen och hämta tågluffaren, vi hörs sen.

2008. Bra bild jjull.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback