Tokigt

Jadu, eftersom jag jobbar varenda dag så kan jag tyvärr inte gå all in som mina kära vänner bestämde sig för att göra igår. Så där satt jagoch pratade med David, 35 år, som pratade om sin dotter på 4 år som väntade på honom hemma, haha. Trevlig var han iallafall. Julia och Louise drack drink efter drink, avis är vad jag är. Men som sagt, en hårtarbetande människa, man får stå sitt kast. Idag går jag inte på min 11 jobbdag i rad, känns skönt men nu har man ändå kommit in i allt, man är van att vakna och åka direkt till jobbet. Men men, nog om det. Sitter och äter min alldagliga diet, mjölk och kflingor. Börjar tröttna nu, men men bara att äta. Ska snart börja fixa mig för att åka till jobbet om 30 minuter. Jobba till 18 och sen blir det mysmiddag i lägenheten med Louise. Kärlek till dig dig dig!

Tjaaaaa


Jossan och Louise!

Jadu, eftersom jag jobbar varenda dag så kan jag tyvärr inte gå all in som mina kära vänner bestämde sig för att göra igår. Så där satt jagoch pratade med David, 35 år, som pratade om sin dotter på 4 år som väntade på honom hemma, haha. Trevlig var han iallafall. Julia och Louise drack drink efter drink, avis är vad jag är. Men som sagt, en hårtarbetande människa, man får stå sitt kast. Idag går jag inte på min 11 jobbdag i rad, känns skönt men nu har man ändå kommit in i allt, man är van att vakna och åka direkt till jobbet. Men men, nog om det. Sitter och äter min alldagliga diet, mjölk och kflingor. Börjar tröttna nu, men men bara att äta. Ska snart börja fixa mig för att åka till jobbet om 30 minuter. Jobba till 18 och sen blir det mysmiddag i lägenheten med Louise. Kärlek till dig dig dig!

Tjaaaaa


Jossan och Louise!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback