Hälsa till satan, vi hörs.



åhåhåhåhåh. Nu vet jag att det var ett tag sen jag skrev men har varit fullt upp. Och studenten var absolut den bästa dagen i mitt liv, helt otroligt. Går runt och deppar varje sekund eftersom det känns som att jag aldrig kommer kunna uppleva något så roligt i hela mitt liv igen. Det var helt overkligt bra. Saknar dock ALLA i min klass redan och jag känner mig riktigt förvirrad vad det är som händer nu framöver. Men en sak är säker och det är att nu börjar livet. Jag ska leva livet med mina underbart fina vänner och min ÄLSKADE familj och släkt.
- Tack ALLA som gjorde min dag till den bästa i mitt liv.

På senaste tiden har jag umgåts med Moa som stannade kvar tills på måndag, då åker hon tillbaka till Skåneland, :( och sen har jag träffat tjejerna och umgåts med släkt och vänner.

Iförrgår hjälpte vi Johan att flytta hemifrån. Vilken fantastisk lägenhet du har fått älskade bror. Och igår var jag, Moa, Mia och Will på gröna lund och spenderade 500 kronor på att åka en attraktion. Kändes mindre bra. Var så fruktansvärt mycket folk så vi gick runt sen begav vi oss hem  och mös.

Idag har jag och Moa varit i stan och sen blev det inflyttningsfika hos Johan. Jag, Moa, mamma, pappa och moster åkte dit och hade det trevligt. Därefter åkte jag, mamma, pappa och moster hemåt för att möta Hellmans, Ahmady´s, Fahlen´s för en myyyysig middag på freja. Sen åkte jag och prata med fin fina Fia och sen åkte jag och mötte mamma, pappa, Ulle och Per som har förflyttat sig hem till Maria och Johan, underbara människor. Så där satt vi vid poolen och njöt av våra liv, det var fantastiskt mysigt.

Nu gick jag precis och la mig i min sköna säng och ska kolla lite film och sen sova. Ha det bääääst :D


Lägger upp lite bilder från dagarna som har gått....Men alla studentbilder finns på FB :D

mitt lilla plakat.


Moa, framför johans lägenhet


Lisa, framför johans lilla lägenhet


Moa och Lisis


Ska det va så ska det


Innan gröna lund var vi bara tvugna att ta bild framför nordiska museet


Gröna lund. Moa, Will och Mia


Lite egobilder på mig själv från idag.








åhåhåhåhåh. Nu vet jag att det var ett tag sen jag skrev men har varit fullt upp. Och studenten var absolut den bästa dagen i mitt liv, helt otroligt. Går runt och deppar varje sekund eftersom det känns som att jag aldrig kommer kunna uppleva något så roligt i hela mitt liv igen. Det var helt overkligt bra. Saknar dock ALLA i min klass redan och jag känner mig riktigt förvirrad vad det är som händer nu framöver. Men en sak är säker och det är att nu börjar livet. Jag ska leva livet med mina underbart fina vänner och min ÄLSKADE familj och släkt.
- Tack ALLA som gjorde min dag till den bästa i mitt liv.

På senaste tiden har jag umgåts med Moa som stannade kvar tills på måndag, då åker hon tillbaka till Skåneland, :( och sen har jag träffat tjejerna och umgåts med släkt och vänner.

Iförrgår hjälpte vi Johan att flytta hemifrån. Vilken fantastisk lägenhet du har fått älskade bror. Och igår var jag, Moa, Mia och Will på gröna lund och spenderade 500 kronor på att åka en attraktion. Kändes mindre bra. Var så fruktansvärt mycket folk så vi gick runt sen begav vi oss hem  och mös.

Idag har jag och Moa varit i stan och sen blev det inflyttningsfika hos Johan. Jag, Moa, mamma, pappa och moster åkte dit och hade det trevligt. Därefter åkte jag, mamma, pappa och moster hemåt för att möta Hellmans, Ahmady´s, Fahlen´s för en myyyysig middag på freja. Sen åkte jag och prata med fin fina Fia och sen åkte jag och mötte mamma, pappa, Ulle och Per som har förflyttat sig hem till Maria och Johan, underbara människor. Så där satt vi vid poolen och njöt av våra liv, det var fantastiskt mysigt.

Nu gick jag precis och la mig i min sköna säng och ska kolla lite film och sen sova. Ha det bääääst :D


Lägger upp lite bilder från dagarna som har gått....Men alla studentbilder finns på FB :D

mitt lilla plakat.


Moa, framför johans lägenhet


Lisa, framför johans lilla lägenhet


Moa och Lisis


Ska det va så ska det


Innan gröna lund var vi bara tvugna att ta bild framför nordiska museet


Gröna lund. Moa, Will och Mia


Lite egobilder på mig själv från idag.






Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback