host host

Hostan tar sig aldrig och förkylningen blir bara värre och värre.
Var hos tandläkaren vid 1 och därefter åkte jag hem och sov bort hela dagen, dumt men väldigt skönt. Sen ringde klockan 5 och då var det bara att hoppa in i bilen och köra mot jobbet. Fick sällskap av Lisa, Jempa, Elin och David, mycket trevligt mycket trevligt.

Efter jobbet blev det lite bilhäng och sen vidare hem till Fia ett tag. Nu ligger jag i sängen med massa levande ljus och har Wille som sovsällskap ikväll. Ska sova om ett tag så jag inte sover bort hela dagen imorgon igen. Imorgon blir det jobb och lite så. Sen på torsdag lutar det åt att jag åker med mamma och pappa till landet en vecka och sen hem och packa om sen packar jag och Mia våra väskor och reser ut i vääärlden. heeelt jäääävla underbart.

Nu blir det film och mys. Puss



Just nu...



Hostan tar sig aldrig och förkylningen blir bara värre och värre.
Var hos tandläkaren vid 1 och därefter åkte jag hem och sov bort hela dagen, dumt men väldigt skönt. Sen ringde klockan 5 och då var det bara att hoppa in i bilen och köra mot jobbet. Fick sällskap av Lisa, Jempa, Elin och David, mycket trevligt mycket trevligt.

Efter jobbet blev det lite bilhäng och sen vidare hem till Fia ett tag. Nu ligger jag i sängen med massa levande ljus och har Wille som sovsällskap ikväll. Ska sova om ett tag så jag inte sover bort hela dagen imorgon igen. Imorgon blir det jobb och lite så. Sen på torsdag lutar det åt att jag åker med mamma och pappa till landet en vecka och sen hem och packa om sen packar jag och Mia våra väskor och reser ut i vääärlden. heeelt jäääävla underbart.

Nu blir det film och mys. Puss



Just nu...



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback