<3



Efter två fantastiska dygn på landet valde jag att röra mig hemåt mot storstan igen.

Går dagen var kanon bra. Lagade god mat och drack gott. Sen blev det film med mamma och pappa sen somnade jag efter att ha slagit rekord på snake, det var ite förens rekordet hade sats som jag kunde somna (!)

Idag var jag iväg och köpte en ny jacka till mig och inhandlade lite små saker till middagen. Men efter att ha tittat på fotbollsmatchen på tv valde jag att hoppa in i duschen för att sen köra hem till Nynäs igen. Eftersom det är så fint väder i sthlm ville jag ta del av det och inte bygga bastum hehe. Efter en fartfylld hemresa var jag i nynäs 5 timmar senare (resan upp tog 7 timmar, haha). Jag slängde i mig en macka och sen mötte jag Mia för att prata.....Och nu ligger jag i sängen med en film + musik + mobilen + fb. Men ska stänga ner allt och spela lite snake innan läggdags.

Imorgon ställer jag klockan så att jag inte missar en ända solminut. Tack för mig. Puss

Ps: Du gjorde mig till den stoltaste människan på jorden. DS


Senaste bilderna...















VÄRLDENS bästa hundar. Helt klart.




























Efter två fantastiska dygn på landet valde jag att röra mig hemåt mot storstan igen.

Går dagen var kanon bra. Lagade god mat och drack gott. Sen blev det film med mamma och pappa sen somnade jag efter att ha slagit rekord på snake, det var ite förens rekordet hade sats som jag kunde somna (!)

Idag var jag iväg och köpte en ny jacka till mig och inhandlade lite små saker till middagen. Men efter att ha tittat på fotbollsmatchen på tv valde jag att hoppa in i duschen för att sen köra hem till Nynäs igen. Eftersom det är så fint väder i sthlm ville jag ta del av det och inte bygga bastum hehe. Efter en fartfylld hemresa var jag i nynäs 5 timmar senare (resan upp tog 7 timmar, haha). Jag slängde i mig en macka och sen mötte jag Mia för att prata.....Och nu ligger jag i sängen med en film + musik + mobilen + fb. Men ska stänga ner allt och spela lite snake innan läggdags.

Imorgon ställer jag klockan så att jag inte missar en ända solminut. Tack för mig. Puss

Ps: Du gjorde mig till den stoltaste människan på jorden. DS


Senaste bilderna...















VÄRLDENS bästa hundar. Helt klart.


























Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback