Jag lät dig gå, sväva på moln

Ja, ändrade planer, som alltid. Skulle in till Madde, Dennis och Daniel men det blev inte så så vi stannade i nynäs och mötte upp alla tjejer som hade det mysigt på ringvägen med massa god mat och mys. Så vi åkte dit och hade det gosigt och sen åkte vi hemåt. Nu ropar sängen faktiskt, känner är på världens sämsta humör så jag ska sova, och jag hoppas det är dåligt väder imorgon så man inte har dåligt samvete om man sover bort hela dagen. Fast hela dagen kan jag inte sova bort eftersom det vankas utgång imorgon och sen jobb på lördag och sen åker vi på lördag natt. Så jävla underbart. Vet att jag tjatar om den där resan i nästan varje inlägg, men jag vill bara dra, dra på riktigt. Får se om jag kommer hem igen.

*Gäsp* Nu ska jag stänga ner och kolla film. Ha d.


Bilder från dagen, klippt gräs, solat, hängt på ringis







Ja, ändrade planer, som alltid. Skulle in till Madde, Dennis och Daniel men det blev inte så så vi stannade i nynäs och mötte upp alla tjejer som hade det mysigt på ringvägen med massa god mat och mys. Så vi åkte dit och hade det gosigt och sen åkte vi hemåt. Nu ropar sängen faktiskt, känner är på världens sämsta humör så jag ska sova, och jag hoppas det är dåligt väder imorgon så man inte har dåligt samvete om man sover bort hela dagen. Fast hela dagen kan jag inte sova bort eftersom det vankas utgång imorgon och sen jobb på lördag och sen åker vi på lördag natt. Så jävla underbart. Vet att jag tjatar om den där resan i nästan varje inlägg, men jag vill bara dra, dra på riktigt. Får se om jag kommer hem igen.

*Gäsp* Nu ska jag stänga ner och kolla film. Ha d.


Bilder från dagen, klippt gräs, solat, hängt på ringis







Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback