Midsommar

Jaha, då vaknade man upp på midsommar utan sina föräldrar, första gången på 19 år. Känns litr halv skumt. Istället för mamma och pappa har Johan och hans 25 kompisar bombaderat huset tills på söndag. Så idag passar jag på att fly lite. Åker ut med massa folk till Lisö en snabbis för att invänta alla hemma i Nynäs. Sen blir det midsommar firande hemma hos Lisa. Eftersom allt folk ska sova kvar sover jag över hos Lisa inatt och sen imorgon på eftermiddagen åker jag till lägenheten i stan för att dra ut i stan med bra folk helt enkelt.

Glad midsommar och ha en bra dag.
Jaha, då vaknade man upp på midsommar utan sina föräldrar, första gången på 19 år. Känns litr halv skumt. Istället för mamma och pappa har Johan och hans 25 kompisar bombaderat huset tills på söndag. Så idag passar jag på att fly lite. Åker ut med massa folk till Lisö en snabbis för att invänta alla hemma i Nynäs. Sen blir det midsommar firande hemma hos Lisa. Eftersom allt folk ska sova kvar sover jag över hos Lisa inatt och sen imorgon på eftermiddagen åker jag till lägenheten i stan för att dra ut i stan med bra folk helt enkelt.

Glad midsommar och ha en bra dag.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback