SJUUUK



Jag blir tooookig. Nu har jag varit sjuk i 4 dagar och jag vill bara bli frisk. Jag har absolut ingen röst, ingen lukt och ton med hosta. Fast jag krigar på ändå, träffar dem jag vill träffa, skrattar med dem jag vill skratta med, dricker vin med dem jag vill dricka vin med. Så en liten sjukdom skadar inte mig, sen ska jag jobba senare idag. Får väl se hur det går med den fronten. Svårt att kommunicera med kunderna är väl ingen höjdare.

Gårdagen var helt kanon. Jag och Tessan åkte tåget vid 5 och hade en hel timme på oss att prata, jag lyssnade mest eftersom jag inte fick ut speciellt mycket, om allt som finns att prata om, som vi brukar göra. Louise hoppade på i älvsjö och sen mötte vi Julia vid 19.30 vid TGI FRiDays. Blev segare och segare efter timmarna som gick, ville mest krypa ner i sängen och bara sova tills nästa söndag då vi åker iväg.

Men nu ska jag åka iväg på lite ärenden. Vi hörs lite senare





Jag blir tooookig. Nu har jag varit sjuk i 4 dagar och jag vill bara bli frisk. Jag har absolut ingen röst, ingen lukt och ton med hosta. Fast jag krigar på ändå, träffar dem jag vill träffa, skrattar med dem jag vill skratta med, dricker vin med dem jag vill dricka vin med. Så en liten sjukdom skadar inte mig, sen ska jag jobba senare idag. Får väl se hur det går med den fronten. Svårt att kommunicera med kunderna är väl ingen höjdare.

Gårdagen var helt kanon. Jag och Tessan åkte tåget vid 5 och hade en hel timme på oss att prata, jag lyssnade mest eftersom jag inte fick ut speciellt mycket, om allt som finns att prata om, som vi brukar göra. Louise hoppade på i älvsjö och sen mötte vi Julia vid 19.30 vid TGI FRiDays. Blev segare och segare efter timmarna som gick, ville mest krypa ner i sängen och bara sova tills nästa söndag då vi åker iväg.

Men nu ska jag åka iväg på lite ärenden. Vi hörs lite senare



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback