Små fiskar

Jag och fia skulle kunna ta pris, ja ni hörde rätt, i simning. Ja jävlar vad vi badade idag. Det var som om vi hade spolat tillbaka åren 10 år och badade som aldrig förr.

Efter en tragisk olyka med bilen, som ALLTID, så ska jag börja röra mig mot stan med Tessan och där blir det mysig middag med Johan.

Vi hörs när jag kommer hem. Ha en bra kväll.


Jag och fia skulle kunna ta pris, ja ni hörde rätt, i simning. Ja jävlar vad vi badade idag. Det var som om vi hade spolat tillbaka åren 10 år och badade som aldrig förr.

Efter en tragisk olyka med bilen, som ALLTID, så ska jag börja röra mig mot stan med Tessan och där blir det mysig middag med Johan.

Vi hörs när jag kommer hem. Ha en bra kväll.


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback