Thats not my cup of tea

Då har hela torsdagen också passerat (snart iallafall) och den har varit kanon. Efter det otroligt långa inlägget gick jag ut och la mig i solstolen och lyssnade på hög musik och bara njöt av livet. Efter någon timme dök Elon snubben upp, som skulle fixa vår frys. Sen blev det att försöka fixa bilen, men spegeln var en beställningsvara från deutch så det skulle dröja in på nästa vecka så då får johan fixa det eftersom jag DRAR!

Sen blev det att åka upp på ringavägen med Therese och bada, mycket skönt, mycket skönt. Och nu sitter jag här en snabbis innan det bär av mot vendelsö. Är djupt förbannan, alla dessa gånger man beställer kläder från internet och när man får det behöver man kanppt plocka upp den eftersom det är så FRUKTANSVÄRT fult, glad man blir, "mmm"

Men nu ska jag ner och fixa mig sen hoppar jag in i bilen. Puss

Då har hela torsdagen också passerat (snart iallafall) och den har varit kanon. Efter det otroligt långa inlägget gick jag ut och la mig i solstolen och lyssnade på hög musik och bara njöt av livet. Efter någon timme dök Elon snubben upp, som skulle fixa vår frys. Sen blev det att försöka fixa bilen, men spegeln var en beställningsvara från deutch så det skulle dröja in på nästa vecka så då får johan fixa det eftersom jag DRAR!

Sen blev det att åka upp på ringavägen med Therese och bada, mycket skönt, mycket skönt. Och nu sitter jag här en snabbis innan det bär av mot vendelsö. Är djupt förbannan, alla dessa gånger man beställer kläder från internet och när man får det behöver man kanppt plocka upp den eftersom det är så FRUKTANSVÄRT fult, glad man blir, "mmm"

Men nu ska jag ner och fixa mig sen hoppar jag in i bilen. Puss

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback