You commit a love suicide

Godmorgon, fast det skulle jag sagt för fyra timmar sen. Men som vanligt så sover jag bort hela dagen. Men eftersom jag varit såpass sjuk dem senaste nätterna/dagarna så har jag verkligen sovit bort varenda liten minut. Fast nu börjar man stå på benen igen, ohyes.

Nu håller jag på att installera om mitt camera raw program så jag någon gång kan få koll på bilderna från berlin i påskas. Så under dagen ska jag redigera dem och sen lägger jag ut dem. Senare idag ska jag träffa Lisa och mysa hemma hos henne. Sen får vi se vad som händer. Ha en bra dag.

Godmorgon, fast det skulle jag sagt för fyra timmar sen. Men som vanligt så sover jag bort hela dagen. Men eftersom jag varit såpass sjuk dem senaste nätterna/dagarna så har jag verkligen sovit bort varenda liten minut. Fast nu börjar man stå på benen igen, ohyes.

Nu håller jag på att installera om mitt camera raw program så jag någon gång kan få koll på bilderna från berlin i påskas. Så under dagen ska jag redigera dem och sen lägger jag ut dem. Senare idag ska jag träffa Lisa och mysa hemma hos henne. Sen får vi se vad som händer. Ha en bra dag.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback